24 AYLIK PAKET 470 TL+KDV

  • SİM KART VE SUNUCU HİZMETİ DAHİL

    ADETLİ ALIMLARDA ÖZEL FİYAT
  • 470 TL+KDV

      Cihaz dahil.
      24 Ay Sim kart faturası dahil.
      24 Ay Sunucu bedeli dahil.
      Yedek pil dahil.

    24 AY SİM KART DAHİL - ÖZEL FİYAT İÇİN ARAYIN

    • Bu fiyat sadece kısıtlı bir süre için sınırlı sayıda Multi -Track teknolojisine sahip stok cihazlar için geçerlidir.

    • Gsm hat + İnternet +Harita + Sunucu ve yazılım hizmet Aidat bedeli 2 Yıl (24 ay) süre ile fiyatın içindedir.

    • Satın alma ile beraber cihaz mülkü aboneye aittir. Sim kart firmamız tarafından sağlanır ve faturaları firmamız tarafından ödenir.24 ay süre ile kesinlikle başka bir fatura ödemezsiniz. Bu konu sözleşme de belirtilerek imza altına alınacaktır.

    • 24 Ay sonra; Sim kart +harita server hizmet bedeli Yıllık peşin olarak 195 TL+KDV'dir.

    • Yıllık aidat içindeki harita ve server kısmı firmamıza ait olan kısımdır. Bu bedel de artış olması halinde sözleşme süresi sonuna kadar ilave olarak fatura edilmeyecektir. Ancak alınan aidata Gsm giderleri dahil olduğundan devlet veya operatör tarafından eklenen vergi ve fiyat artışları yada mücbir sebeplerden doğacak maliyet artışları yeni sözleşme başlangıcında aynı oranda yansıtılır.

    • Cihaz 2 yıl sürece garanti kapsamındadır.

    • Şarj edilebilir Lithium batarya (Araç aküsü söküldüğünde,cihaz kablosu kesildiğinde veya cihaz söküldüğünde uyarı gönderip 1,5 ile 2 saat daha cihaz ile bağlantı sağlar.)Ücretsiz olarak verilecektir.Normalde fiyatı 35 TL +KDV dir.

    • Araç çalışmasını engelleme (Motor Blokaj) özelliği istenirse Ops. 35 TL+KDV dir.Blokaj aparatı firmamızın ürettiği bir ürün değildir.Araç takip cihazımız bu aparata sadece verilen komut ile voltaj gönderir.Bu sebep ile Aracın uygunluk durumuna göre müşterinin onayı ile uygulanır.Firmamız blokaj aparatı ile ilgili sorumluluk kabul etmemektedir.

    • MONTAJ işçilik ücreti 40 TL+KDV dir.Ekstra Blokaj montajı 15 TL + KDV dir.



    • ÖNEMLİ :
    • Ürün montajları, anlaşmalı montaj noktalarımızda yapılacaktır. Bunun dışındaki yerlerde yapılacak montajlarda oluşabilecek sorunlar, müşteri sorumluluğundadır.
    • (Müşterinin farklı bir montaj servisi kullanması, ancak firmamıza bildirmesi ve firmamızın onayı ile olur. Onay mail ile kayıt altına alınır.)
    • Anlaşmalı servislerimizdeki montaj sırasında, müşteri firma merkezimizi arayarak ürünün aktivasyon ve çalışmasını kontrol ettirip, onay aldıktan sonra montaj sonlandırılmalıdır.

    • Blokaj (Araç çalışmasını engelleme) aparatları, Nokkon firmasının ürettiği bir malzeme değildir.
    • Bu malzeme, cihazdan bağımsızdır ve müşteri isteği ile ekstra uygulanır.
    • Araç takip cihazı, bu aparata sadece kullanıcı tarafından gelen komutu iletir.
    • Blokaj aparatında oluşacak arıza ve sorun ile takip cihazının teknik bir bağlantısı yoktur.
    • Blokaj uygulaması, tamamen müşteri isteği ile ve aracın uygunluk durumu göz önünde bulundurularak anlaşmalı servislerde yapılır.
    • Bu nedenle Nokkon firması blokaj uygulamasından doğabilecek sorunlardan sorumlu değildir.

    • araç takip,araç takip sistemleri,takip sistemleri,takip cihazları,araç takip cihazları,araç takip cihazı
        • araç takip,araç takip sistemleri,takip sistemleri,takip cihazları,araç takip cihazları,araç takip cihazı



            YENİ TEKNOLOJİ ARAÇ TAKİP SİSTEMİ MULTİ-TRACK

            • Profesyonel araç takip, filo ve personel takip sistemi ile tanışın…

            • Aracınızın ve personelinizin anlık konumunu öğrenin, Geçmiş konuları inceleyin.

            • Ek kimlik aparatı kullanmadan araçlarınızı kimlerin ne zaman kullandığını öğrenin, Dijital kimliği ile tanışın.

            • Mesai başlama bitiş kontrolünü yapın. Mesai başlangıç, mola vb. bilgileri anlık kontrol edin.

            • Sadece aracınızı değil aracınızı terk eden personelinizi takip edin.

            • Personelinize navigasyonlu görev gönderen verilen görevlerin durumunu öğrenin.

            • ATS ile akıllı telefonların mükemmel uyumu.

            • Çalışanlarınızın iş performansının yükselişine şaşıracaksınız.Tüm dünyada kullanılan araç takip sistemlerini unutun.

            • Gerçek anlamda takip kontrol ve yönetim gerçekleştirip tasarruflarınızı ve çalışanlarınızın performansını kat kat arttıracağınız Multi&Track serisiyle tanışın.

            • Multi&Track profesyonel yapısı ile çalışanlarınızın cep telefonu ile koordineli çalışır.Bu sayede sadece aracınızı değil çalışanlarınızı da takip ve kontrol etmiş olursunuz.

            • Profesyonel araç takip ve filo yönetim sisteminin kazanımlarının yanında, çalışanlarınızın araçlarının dışında nerede ne kadar zaman geçirdiklerini öğrenin.

            • Mesaiye başlama ve bitiş saatlerini ,her hangi bir kimlik ünitesine gerek duymadan ve yatırım yapmadan hangi aracı hangi çalışanınızın kullandığını takip edin.

            • Saha ekibinize navigasyon koordinatlı ve ayrıntılı görevler gönderip bu görevlerin yerine getirilip getirilmediğini takip edin.
              • araç takip,araç takip sistemleri,takip sistemleri,takip cihazları,araç takip cihazları,araç takip cihazı



            UYARILAR !


              ÖNEMLİ UYARILAR

              1- Takip cihazı montajı yapılmış araçlarınıza,herhangi bir nedenle akü takviyesi yapmanız gerekirse; Araçta bulunan Nokkon takip cihazının elektrik bağlantısını akü takviye işlemi yapmadan önce ayırmanız gerekmektedir. Aksi takdirde aküden aküye yapılacak transfer dolayısı ile Nokkon araç takip cihazı zarar görebilir.Bu durum garanti kapsamı dışında olduğundan cihaza verilecek zarar tarafınızdan karşılanır.
            • 2-Araçlarınızı farklı bir nedenden dolayı tamir servisine götürdüğünüzde , servis elemanlarının aracın elektriksel sorunlarını gidermek isterken farkında olmadan araç takip cihazının kablolarına veya varsa antenlerine müdahale etmesinden kaynaklı sorunlar yaşanabilmektedir.Bu durumlarda servis görevlilerine hatırlatma yapmanızda fayda vardır.
            • 3-Araç takip cihazları elektronik ve hassas cihazlardır.Araç üzerine montajları yapıldıktan sonra sarsıntı, toz,nem gibi pek çok dış etkene maruz kalmaktadır.Bu yüzden en az 2 senede bir cihazların anlaşmalı servislerimize götürülüp fiziki kontrolleri ve montaj sağlamlaştırma işlemleri yapılmasında fayda vardır.
            • 4-Araç takip cihazlarında Yedek pil var ise bu pillerin 2 yılda bir değiştirilmesi gerekmektedir.Aksi halde ömrü dolan pil görevini yapamaz veya cihazın çalışmasına zarar verebilir.

            • araç takip,araç takip sistemleri,takip sistemleri,takip cihazları,araç takip cihazları,araç takip cihazı



    TEKNİK ÖZELLİKLER

    • A. GİRİŞ


    • Gps uydularından alınan konum verilerinin ve çevre sensörlerden alınan verilerin kripto mantığında şifrelenerek, araç takip sunucularına; sunucu üzerinden de masaüstü pc programına, dolayısı ile kullanıcıya aktarılarak araç takibin yapılabilmesidir.

    • B. Sunucu Yazılımları

    • Sabit bir IP adresine sahip ve sürekli internet bağlantısına sahip olan sunucu bilgisayar üzerinde çalışan, araçlarla sunucu arasındaki veri trafiğini kontrol eden; gelen ve giden hızlı veri akışını düzenleyerek sunucu üzerindeki veritabanına depolayan ve masaüstü takip yazılımlarına anlık takibi kesintisiz sağlayacak şekilde bilgi aktarımı yapan yazılım olmalıdır.

    • B.1. Platform

    • Sunucu yazılımları, Windows tabanlı işletim sistemi üzerinde çalışabilmeli ve araçlardan gelen verileri sunucu üzerindeki Microsoft SQL Server veritabanı üzerinde depolayabilmelidir. Takip yazılımları, Windows tabanlı işletim sistemi üzerinde çalışan ve kullanıcıların araçlardan toplanan verileri anlık ve geçmişe dönük raporlandırma şeklinde görüntüleyebilmelidir.

    • B.2. Haberleşme ve Güvenlik

    • Takip cihazları; göndereceği verileri kripto mantığı ile sıkıştırarak, headerlar hariç 14 byte’lık paketler halinde sunucu bilgisayara aktarabilmelidir. Verilerin kripto ile sıkıştırılması 3.şahıslar tarafından çözülerek görülmesi ihtimalini kaldırır.

    • Sunucu yazılımları, takip cihazlarının GSM/GPRS şebekesi üzerinden göndereceği konum, alarm vb. bilgileri çözümleyerek, sunucuda bulunan Microsoft SQL veritabanına kaydedebilmelidir. Kaydedilen veriler, anlık olarak izleme yetkisi tanımlanmış kullanıcıların takip ekranlarına (Push) aktarılmalı ve aktarım işlemi 128 bit şifrelendirilmiş olarak yapılmalıdır. Gelen verileri sunucu üzerinde bekletmeden aktararak gerçek zamanlı takip imkânı sağlamalıdır. Hızlı takip özelliği ile 2 saniye aralıklarla ulaşan verilerde, takip ekranlarının harita görünümünde, aracın anlık hareketleri akıcı olarak izlenebilmelidir.

    • C. Takip Yazılımı

    • Takip Yazılımı; takip cihazlarının gprs şebekesi üzerinden sunucu bilgisayara gönderdiği verilerin harita üzerinden anlık ve raporlandırma şeklinde izlenebildiği ve araçlara ait yönetim/kontrol işlemlerinin yürütülebildiği yazılımlardır. Yöneticisi yetkisindeki kullanıcı tarafından; istenen sayıda kullanıcı oluşturulabilir ve bu kullanıcılar takip/izleme yetkisine sahip oldukları araçları, 7/24 harita üzerinden güncel konumları, çalışma durumları, ihlal bilgileri ile takip edebilir ve gerekli durumlarda anlık komut göndererek müdahale edebilirler. Kullanıcı, tek ekran üzerinde her araca ayrı bir takip ekranı açabilmeli ve tüm araçlarını aynı anda yakınlaştırılmış olarak ayrıntılı takip edebilmelidir.

    • C.1. Sistem ve Kullanıcı Yönetimi

    • Sınırsız sayıda grup tanımlanabilmeli ve araçlar bu gruplar altında toplanabilmelidir.

    • Araçlar, kayıtları yapılırken, araçlara ait plaka takip esnasında kullanılabilecek bir görünüm adı, model ve marka bilgileri atanabilmelidir.

    • Sınırsız sayıda sürücü oluşturularak araçlara ataması yapılabilir olmalıdır. Bir araca sürücü atandığında ilgili rapor ve takip ekranlarında atanan bu sürücü görüntülenebilmelidir.
    • Sürücü tanıma birimleri kullanıldığında sürücülere smart kart, RF-ID kart veya parmak izi ile aracı kullanabilme yetkisi verilebilmelidir. Bu özellik ile araçların hangi sürücü tarafından hangi zamanlarda kullanıldığı bilgisi raporlandırılabilmelidir.
    • Sınırsız sayıda kullanıcı tanımlanabilinmeli ve bu kullanıcılara araç bazında görüntüleme yetkisi verilebilir olmalıdır. Bir kullanıcı sadece yetkisi dahilindeki araçları görüntüleyebilmeli ve raporlarına erişebilmelidir.
    • İstenen kullanıcılara araç yönetim yetkileri verilebilmelidir. Kullanıcı bu yetki ile araçların takip ayarlarını görüntüleyebilme ve değiştirebilme yetkisine sahip olmalıdır.
    • Araçlara ait konum güncelleme süreleri, ihlal süre veya zamanları, mesai saatleri yetkili kullanıcılar tarafından kolaylıkla ve istenildiği anda güncellenebilir olmalıdır.
    • Günlere ayrı ayrı mesai saati tanımlaması yapılabilmelidir. • Tanımlanan mesai saatleri dışında araç kullanımları kısıtlanabilir olmalıdır.
    • Araçlara sürücü ataması yapılabilmeli ve sürücü tanıma özellikli cihazlarla araçların hangi sürücü tarafından kullanılabileceği belirleyebilmelidir.
    • • Farklı veri tipleri için sms bildirimleri tanımlanabilmelidir. Opsiyoneldir.

    • C.2. Görsel Arayüz ve Harita

    • Tüm araçlar bağlı bulundukları gruplar altında istenen özellikleri ile görüntülenebilmelidir. Liste görünümünde görünmesi istenen özellikler (sürücü bilgisi, hız, adres, son ısı okuması vb.) kolaylıkla seçilebilmeli ve sonraki oturumda hatırlanacak şekilde saklanabilmelidir.

    • İstendiğinde liste görünümü gizlenerek sadece harita görünümü üzerinden takip yapılabilmelidir.

    • Araç listesinde seçilen araç harita üzerinde de seçili hale geçerek, etkin bir görüntüleme sağlanmalıdır.

    • İstendiğinde araç listesinde seçili bir (veya birden fazla) aracın ayrı bir ekranda takibi yapılabilmelidir.

    • Araçların son durumları, durum barında simge olarak kolaylıkla ayırdedilebilir olmalıdır. Bir aracı takip ederken, aracın uydu, kontak, mesai içi veya dışı kullanım durumu, ihlal durumları açık olarak görüntülenebilmelidir.

    • Harita fare ile sağa sola sürüklenebilir ve farklı yakınlaştırma seviyeleri ilgili kontrollerle kolaylıkla yapılabilir olmalıdır.
    • Yakınlaştırma değeri yükseltilerek aracın sokak bazında konumu harita üzerinde görüntülenebilmelidir.
    • Harita üzerinde cadde sokak vb. bilgiler girilerek adres araması yapılabilmelidir.

    • Araç listesinden seçilerek ayrı bir ekranda takip yapılırken, araca hedef adres atanarak gidilmesi gereken yol ile birlikte aracın hareketi izlenebilmelidir.

    • Aracı temsil eden simge üzerine fare ile gelindiğinde araca ait hız, adres vb. bilgiler görüntülenebilmelidir.

    • Araçlar hareket halindeyken, araç simgeleri gitmekte oldukları yönü göstermelidir.

    • Harita üzerinden seçilerek nokta, güzergâh veya bölge tanımlamaları yapılabilir ve bu tanımlara özel isimler atanabilir olmalıdır.

    • Tanımlanan nokta, güzergâh veya bölgeler araçlara atanarak nokta giriş çıkış takibi, güzergâh veya bölge kontrolü yapılabilmelidir.

    • Aracın uğraması gereken nokta kontrolü, haritalardan bağımsız olarak ta yapılabilmelidir. 10 metre genişliğindeki bir alana, giriş zamanı, noktada bekleme süresi, noktadan çıkma zamanı ve aşım bilgileri verilebilmelidir. Takibi yapılacak olan noktalara ait koordinatlar cihazın flaş belleğine uzaktan yazılabilir olmalıdır.

    • C.3. Araç İzleme

    • Veri gönderme süreleri dışında araçlardan güncel konum bilgisi sorgulanabilmelidir.

    • Araçların konum bilgisi gönderme zaman aralığı ‘’Kullanıcı Yazılımı’’ vasıtasıyla uzaktan değiştirilebilmelidir.

    • İstenildiğinde, 2saniye sıklıkla araç rakibi yapılabilinmelidir.

    • Araçların kullanım durumlarında oluşan ihlal ve durum değişiklikleri popup pencereleri ve/veya sesli uyarılar ile kullanıcıya bildirilebilmelidir.

    • Tüm araçlardan gelen güncel hız, konum, plaka ve diğer bilgiler sürekli olarak bir liste üzerinde izlenebilmelidir. Harita bağımsız olarak tüm araçların durum, dijital giriş bilgileri, konum, kontak (açık-kapalı) ve hız bilgileri ile birlikte GPS/GPRS/AKÜ bağlantılarını ekranda görüntüleyebilinmelidir.

    • Araçlar, harita üzerinde belirlenmiş noktaların alanına girdiğinde, gerekirse belirlenmiş telefonlara sms yolu ile bilgi verilmeli, bu noktalara giriş tarih ve zamanları raporlanabilmelidir.

    • Gerektiğinde araca konum güncelleme isteği veya kontrol komutları (blokaj v.b.) arayüz üzerinden kolaylıkla gönderilebilmeli ve komutun işlenme neticesi görülebilmelidir.

    • Yazılım, araçlara aşağıdaki komutları gönderebilmelidir.

    • Veri gönderme zamanlarının güncellenmesi.

    • Ayarlı süreler dışında güncel konum verisi alınması.

    • Ayarlı süreler dışında güncel ısı ölçümü alınması.

    • Blokaj ve araç çalışmasını durdurma

    • Dijital kafes ile bulunulan konuma kitlenme

    • Sms bildirim parametrelerinin yazılması.

    • İhlal değerleri ve tüm takip parametreleri.

    • C.4. Raporlar.

    • Araçlardan alınan veriler, belirtilen tarih ve saat aralığında raporlandırılabilmelidir. Raporlar içerdikleri verilere bağlı olarak gruplandırılabilinmelidir. Grup bazında rapor alındığında araçlar gruplara göre ayrılabilmelidir.

    • Ayrıca her rapor ekranında rapor verilerine bağlı olarak rapor içeriğinin özet bilgilerini içermelidir. İki tarih arasında kontak raporu alındığında özet barında aracın bu tarih aralığında kaç kez hareket ettiği, toplam kaç km yol aldığı, kaç dakika hareket ettiği görüntülenebilmelidir.


    • Raporlar mesai içi ve dışı olarak durum bilgilerini içermelidir. Her konumun, hangi durumdayken gerçekleştiği rapor ekranında ayırt edilebilmesi gerekmektedir. Tüm raporlar Microsoft Excel ve Html formatında kaydedilebilmelidir.Uygun tüm raporlar hareketli olarak izlenebilmelidir. İzleme aralığı ayarlanabilir olmalıdır.Raporlar; kullanıcının ayarladığı saat aralıklarına göre; mesai içinde ve mesai dışında hareketler olarak gruplandırılabilmelidir.

    • Takip yazılımı ile alınması gereken rapor tipleri:

    • 1. Hareket Raporları:

    • Belirlenen tarih ve saat aralığında; seçilen aracın kontak açılış ve kapanışları ile hareketli veya hareketsiz konumda iken gönderdiği konum verileri ile ihlal verileri; adres, hız ve o andaki km bilgisi ile birlikte görüntülenebilmelidir. Bu veriler, isteğe göre belirlenebilen bir zaman aralığında harita üzerinde hareketli olarak izlenebilir olmalıdır. (Hareketli geçmiş görüntüleme)

    • 2. Kontak Raporları:

    • Belirlenen tarih ve saat aralığında aracın kontak açma ve kapatmaları ayrı ayrı hareketler halinde raporlanabilmelidir. Gün içerisinde kaç kez hareket ettiği, ve bu hareketlerinde hangi güzergahları izlediği harita üzerinde izlenebilmelidir.

    • 3. İhlal Raporları:

    • Belirlenen tarih ve saat aralığında; seçilen bir araç veya grup altındaki tüm araçlara ait ihlal raporları görüntülenebilmelidir. Rapor içeriğindeki bir ihlalin hangi konumda gerçekleştiği harita üzerinde de kolaylıkla izlenebilmelidir. İhlal raporları ihlalin oluştuğu konum ile eğer mevcut ise ihlale sebep olan ihlal değerini de içermesi gerekmektedir.

    • İhlal raporunun alınması gereken durumlar;

    • Hız ihlali, rölanti ihlali, hareket süresi ihlali, durma süresi ihlali, mesai dışı kullanım ihlali, mesai başlama ihlali, anlık ve toplam alınan yol ihlali, anlık ve toplam yolculuk süresi ihlali vb.

    • 4. Toplam Raporlar:

    • Belirlenen tarih ve saat aralığında; seçilen bir araç veya grup altındaki tüm araçlara ait günlük toplam hareket süresi, toplam hareket mesafesi durma süresi, rölanti süresi, alınan yol gibi bilgilerin raporlandırılması gerekmektedir.

    • Nokta-Bölge Raporları:

    • Belirlenen tarih ve saat aralığında; seçilen bir araç veya grup altındaki tüm araçlara ait tanımlı noktalara giriş-çıkış bilgileri, noktada bekleme süreleri ile birlikte raporlandırılabilmelidir.Noktalar dışında, araçlara bölge veya güzergâh ataması yapıldığında araçların bölge ve güzergah ihlalleri görüntülenmelidir.

    • 5. Diğer Raporlar

    • Dijital Girişlere ait
    • Analog Girişlere ait
    • GPS
    • Kamera
    • RFID

    • Kullanıcı İşlemleri

    • Sistemde aktif durumda olan kullanıcılar görüntülenebilmeli, kullanıcı işlemlerinin kayıtları tutulabilmeli ve raporlanabilmelidir.

    • D. Araç Takip Cihazı

    • D.1. Teknik Özellikler

    • MODEM GSM 850 MHz / EGSM 900 MHz / DCS 1800 MHz / PCS 1900 MHz Quad –band
    • -40oC ; + 85 oC derece ısı aralıklarında sorunsuz çalışmalı
    • 6V - 48V arasında sorunsuz çalışmalı
    • 12V DC için 1,5 W ortalama
    • 3 dijital çıkış
    • 6 dijital giriş
    • I/O kart ile yukardakilere ek olarak 18 dijital input, 18 dijital output, 10 adc

    • D.2. Fonksiyonel Özellikler

    • Yazılım güncelleme ihtiyaçları için uzaktan firmware yüklenebilmelidir.
    • TCP ve UDP protokollerini kullanarak veri aktarımı yapabilmelidir.
    • Hızlı Takip özelliği ile 2sn aralıklarla konum gönderimi yapabilmelidir.
    • Gelişmiş yakıt okuma sistemi ile yakıt kullanımının kontrol altına alınmasını sağlamalıdır.
    • Aracın kullanılmadığı hallerde, yerinden oynatılması durumunda hemen bilgi alınması mümkün olmalıdır..
    • Yurt içinde olduğu gibi yurtdışında da düşük bayt kullanımı ile çok düşük giderlerle veri aktarımı yapılmalıdır.
    • Şehir içi, şehir dışı ve otoban kullanımında farklı hız limitleri uygulanabilmelidir.
    • Dış ortam sıcaklığı ölçümü yapıldığında gizli buzlanma uyarılarısı alınabilmelidir.
    • İç ortam sıcaklığının, taşıyıcı araçların kapaklarının açılması veya bozulması ihtimaline karşı, ihlal oluşumları kapaklar açıldığında istenen süre ertelenebilmelidir.
    • Rölanti süresini ölçebilmeli ve aşım durumunda alarm bilgisi gönderilebilmelidir.
    • Akü kutup başlarının sökülmesine karşı uyarı sistemine sahip olmalıdır.
    • Kutup başları söküldüğünde kesintisiz veri iletimine devam edebilmek için dahili batarya sistemine sahip olmalıdır.
    • GPRS erişimi bulunmadığında dâhili hafızasında 50.000 adede kadar veri kaydı yapabilecektir.
    • Kullanıcının tanımladığı noktalara giriş ve çıkışları, sürekli konum gönderme ihtiyacını öncelemek için donanımsal(haritadan bağımsız) olarak takip edebilecektir.
    • Uzun süreli kullanım dışı kalma hallerinde, stand-by konumuna alma (düşük güçte bekleme) imkânını sunmalıdır.

    • D.3. GPS Özellikleri

    • gps alıcısı hassasiyeti: -160 dBm -147 dBm coldstart
    • gps hassasiyeti max 3mt hata payı ile konum doğruluğu
    • coldstart < 29 s
    • hotstart < 1s

    • AssistNow Online ve AssistNow
    • Offline A-GPS servislerini destekler ve OMA SUPL uyumludur.
    • 50 kanal NMEA uyumu,
      ?>