Motor Takip ve Güvenlik Paketi

1.500 TL+KDV

Araç Takip Paket Fiyatlandırma

  1. Araç takip cihaz fiyatı 1500 TL+KDV dir.
  2. 12 Aylık harita + sim kart hizmeti 945 TL+KDV dir
  3. Fiyatlandırma telekom Sim kart için geçerlidir.
  4. Turkcell hat için fiyat sorunuz
  5. Sınırsız alt kullanıcılı web ve mobil uygulama
  6. 2 yıl garanti

PAKET İÇERİĞİ

  1. Araç Takip Cihazı
  2. Güç bağlantı kablosu
  3. Harita server hizmeti (tercihe göre 12/24 ay)
  4. Sim kart kullanım bedeli (tercihe göre 12/24 ay)
  5. Sınırsız alt kullanıcılı web ve mobil uygulama
  6. 2 yıl garanti

NEDEN TERCİH ETMELİYİM?

1. ÖZEL NOKTA TAKİBİ

  • Cihaz hafızasına birbirinden farklı 1000 adet nokta veya durak bilgileri kaydedebilir, gerçek zamanlı olarak takip edebilir, belirlenen noktalara girildiğinde bildirim alırsınız
  • Oluşturulan her bir nokta için, noktaya ulaşılması gereken zamanı, noktada harcanabilecek maksimum süreyi ve noktadan ayrılması gereken zamanı belirleyebilirsiniz.

2. GÜVENLİ SÜRÜŞ VE YÖNETİM

  • Mobil ve web uygulamaları üzerinden hız limitlerini anlık olarak değiştirebilir. Belirlenen limitlerin üzerine çıkıldığında ve Hız limiti aşımlarında, belirlenen limit üzerinde kaç saniye boyunca hareket ettiği bilgisi
  • Ani kalkış, ani fren, riskli dönüşler vb. durumların algılanması
  • Aracın rutin kullanım süresinin belirlenmesi ve belirlenen değerin üzerine çıkıldığında bildirim göndermesi
  • Rölanti süresi limitinin belirlenmesi ve belirlenen değerin üzerine çıkıldığında bildirim göndermesi
  • Araç servis-bakım süreçlerinin sisteme kaydedilebilmesi ve sistemin süreçleri takip ederek, günü gelen bakımların ilgili kullanıcılara bildirilmesi
  • Araçların çekici müdahalesi veya olağan dışı yerinden hareket ettirilmesi durumun da bildirim gönderen Dijital Kafes özelliği
  • Güzergah takibi özelliği sayesinde iş akışının hızlandırılması ve ulaşılması gereken noktaya en kısa güzergahtan ulaşılarak yakıt tüketiminin azaltılması

3. DETAYLI RAPORLAMA:

  • Mesai başlama- bitiş kontrolleri, günlük yapılan kilometre, günlük kontak açık- kapalı sayısı ve süresi, rölanti halinde geçirilen süre, maksimum hız değerleri bilgilerinin genel ve ya sürücü bazlı olarak raporlanması
  • Riskli sürüş hareketlerinin geriye dönük olarak raporlanması
  • Çekici müdahalesi veya olağandışı dijital kafes ihlallerinin geriye dönük olarak raporlanması
  • Belirlenmiş hız, araç kullanım, rölanti limitlerinin aşılması durumundaki ihlal verilerinin geriye dönük olarak raporlanması
  • Kimlik kontrol birimi ile birlikte kullanılan araç hareketlerinin sürücü bazlı raporlanması
  • Diğer kullanılan ek ünitelerden alınan verilerin geriye dönük olarak raporlanması
  • Sistem kullanım raporları
  • Günlük, haftalık, aylık ve yıllık baz da verilerin toplam olarak raporlanması
  • Nokta - durak - güzergah ziyaretlerinin, varsa ihlallerinin geriye dönük olarak raporlanması

4. OPSİYONEL UYGULAMALAR

  • Kimlik kontrol özelliği ile yetkilendirme dışı araç kullanımının engellenmesi
  • Sürücü takip otomasyonu ile birlikte aracın kimler tarafından, nerede ve ne zaman kullanıldığı bilgisinin raporlanması, trafik cezalarının hangi sürücü tarafından alındığının belirlenebilmesi
  • RF-ID, MIFARE vb. temassız kartlar aracılığı ile PDKS otomasyonu
  • Motor-blokaj kiti ile birlikte araçların istenildiği an ve istenildiği yerde çalışamaz duruma getirilebilmesi ve yetkisiz kullanıcılar tarafından kullanılamamasıAraç aküsüne müdahale olması durumunda alarm üretebilme
  • Acil durum / panik butonu ile araç içerisinden yardım çağrısı üretebilme

ÖZELLİKLER

  • Dahili GPS özelliği ile kesintisiz gerçek zamanlı takip
  • Kriptolu, yüksek veri tasarrufu sağlayan güvenli haberleşme
  • Hızlı takip özelliği ile 3-5 saniyelik aralıklarla akıcı konum takibi
  • Zamana, mesafeye, açı değişimine bağlı konum takibi
  • iOS, Android tabanlı telefon ve tabletler için mobil uygulamalar
  • Web tarayıcıları üzerinden takip ve gelişmiş yönetim, geçmiş raporlama imkanı sağlayan web uygulaması
  • Araç kiralama firmalarına özel program

TEKNİK ÖZELLİKLER

  • Dört farklı frekans bandı üzerinden iletişim kurabilen GSM/GPRS modül
  • 70 farklı GPS uydusu ile iletişim kurabilen ve bu sayede iki metrelik yanılma payıyla konum belirleyebilen GPS modül
  • 3,7V li-polimer 250mAh dahili batarya sayesinde olası güç kesilmesi durumlarında 6 saate kadar kesintisiz takip imkanı
  • En x Boy x Yükseklik - 40mm x 75mm x 15mm
  • Ağırlık : ~100g (batarya ile birlikte)
  • Online olarak yazılım güncelleyebilme özelliği
  • 1x standart SIM kart yuvası (15mm x 25mm)
  • 1x üç pinli güç konnektör yuvası
  • 1x harici ünite bağlantı yuvası (kimlik tanıma, araç bloke kiti)



SERVİS İŞLEMLERİ

  • Cihazların araçlara montaj işlemleri, anlaşmalı montaj noktalarımızda yapılacaktır. Bunun dışındaki yerlerde yapılacak montajlarda oluşabilecek sorunlar, müşteri sorumluluğundadır. (Müşterinin farklı bir montaj servisi kullanması, ancak firmamıza bildirmesi ve firmamızın onayı ile olur. Onay maili ile kayıt altına alınır.)
  • Anlaşmalı servislerimizdeki montaj sırasında, müşteri firma merkezimizi arayarak ürünün aktivasyon ve çalışmasını kontrol ettirip, onay aldıktan sonra montaj sonlandırılmalıdır.
  • Blokaj (Araç çalışmasını engelleme) kiti, firmamızın ürettiği bir malzeme değildir. cihazdan bağımsızdır ve müşteri isteği ile ekstra uygulanır. Araç takip cihazı, bu aparata sadece kullanıcı tarafından gelen komutu iletir. Blokaj aparatında oluşacak arıza ve sorun ile takip cihazının teknik bir bağlantısı yoktur. Blokaj uygulaması, tamamen müşteri isteği ile ve aracın uygunluk durumu göz önünde bulundurularak anlaşmalı servislerde yapılır. Nokkon firması blokaj uygulamasından doğabilecek sorunlardan sorumlu değildir.



ÖNEMLİ UYARILAR

  • Takip cihazı olan araçlarınıza, herhangi bir nedenle akü takviyesi yapmanız gerekirse; Araçta bulunan nokkon takip cihazının elektrik bağlantısını akü takviye işlemi yapmadan önce ayırmanız gerekmektedir. Aksi takdirde aküden aküye yapılacak transfer dolayısı ile nokkon takip cihazı zarar görebilir. Bu durum garanti kapsamı dışındadır. Cihaza verilecek olası zarar tarafınızdan karşılanır.
  • Araçlarınızı farklı bir nedenle tamir bakım için kendi servisinize götürdüğünüzde, servis yetkilileri, aracın elektriksel sorunlarını gidermek isterken, farkında olmadan araç takip cihazının kablolarına veya varsa antenlerine müdahale edebilirler. Sorun yaşanmaması için, önceden araçta takip cihazı olduğu bilgisini vermenizde fayda vardır.
  • Araç takip cihazları elektronik ve hassas cihazlardır. Araç üzerine montajları yapıldıktan sonra sarsıntı, toz,nem gibi pek çok dış etkene maruz kalırlar. Bu nedenle en az 2 yılda bir cihazların anlaşmalı servislerimize götürülüp fiziki kontrolleri ve montaj sağlamlaştırma işlemleri yapılmasında fayda vardır.
  • Araç takip cihazlarında bulunan şarj edilebilir lithium bataryaların ömrü ortalama 2 yıldır. Bu nedenle 2 yılda bir değiştirilmesi gerekmektedir.
  • Aksi halde ömrü dolan pil görevini yapamaz veya cihazın çalışmasına zarar verebilir.



TEKNİK ÖZELLİKLER

  • A. GİRİŞ


  • Gps uydularından alınan konum verilerinin ve çevre sensörlerden alınan verilerin kripto mantığında şifrelenerek, araç takip sunucularına; sunucu üzerinden de masaüstü pc programına, dolayısı ile kullanıcıya aktarılarak araç takibin yapılabilmesidir.

  • B. Sunucu Yazılımları

  • Sabit bir IP adresine sahip ve sürekli internet bağlantısına sahip olan sunucu bilgisayar üzerinde çalışan, araçlarla sunucu arasındaki veri trafiğini kontrol eden; gelen ve giden hızlı veri akışını düzenleyerek sunucu üzerindeki veri tabanına depolayan ve masaüstü takip yazılımlarına anlık takibi kesintisiz sağlayacak şekilde bilgi aktarımı yapan yazılım olmalıdır.

  • B.1. Platform

  • Sunucu yazılımları, Windows tabanlı işletim sistemi üzerinde çalışabilmeli ve araçlardan gelen verileri sunucu üzerindeki Microsoft SQL Server veritabanı üzerinde depolayabilmelidir. Takip yazılımları, Windows tabanlı işletim sistemi üzerinde çalışan ve kullanıcıların araçlardan toplanan verileri anlık ve geçmişe dönük raporlandırma şeklinde görüntüleyebilmelidir.

  • B.2. Haberleşme ve Güvenlik

  • Takip cihazları; göndereceği verileri kripto mantığı ile sıkıştırarak, headerlar hariç 14 byte’lık paketler halinde sunucu bilgisayara aktarabilmelidir. Verilerin kripto ile sıkıştırılması 3.şahıslar tarafından çözülerek görülmesi ihtimalini kaldırır.

  • Sunucu yazılımları, takip cihazlarının GSM/GPRS şebekesi üzerinden göndereceği konum, alarm vb. bilgileri çözümleyerek, sunucuda bulunan Microsoft SQL veritabanına kaydedebilmelidir. Kaydedilen veriler, anlık olarak izleme yetkisi tanımlanmış kullanıcıların takip ekranlarına (Push) aktarılmalı ve aktarım işlemi 128 bit şifrelendirilmiş olarak yapılmalıdır. Gelen verileri sunucu üzerinde bekletmeden aktararak gerçek zamanlı takip imkânı sağlamalıdır. Hızlı takip özelliği ile 3-5 saniye aralıklarla ulaşan verilerde, takip ekranlarının harita görünümünde, aracın anlık hareketleri akıcı olarak izlenebilmelidir.

  • C. Takip Yazılımı

  • Takip Yazılımı; takip cihazlarının gprs şebekesi üzerinden sunucu bilgisayara gönderdiği verilerin harita üzerinden anlık ve raporlandırma şeklinde izlenebildiği ve araçlara ait yönetim/kontrol işlemlerinin yürütülebildiği yazılımlardır. Yöneticisi yetkisindeki kullanıcı tarafından; istenen sayıda kullanıcı oluşturulabilir ve bu kullanıcılar takip/izleme yetkisine sahip oldukları araçları, 7/24 harita üzerinden güncel konumları, çalışma durumları, ihlal bilgileri ile takip edebilir ve gerekli durumlarda anlık komut göndererek müdahale edebilirler.

  • C.1. Sistem ve Kullanıcı Yönetimi

  • Sınırsız sayıda grup tanımlanabilmeli ve araçlar bu gruplar altında toplanabilmelidir.

  • Araçlar, kayıtları yapılırken, araçlara ait plaka takip esnasında kullanılabilecek bir görünüm adı, model ve marka bilgileri atanabilmelidir.

  • Sınırsız sayıda sürücü oluşturularak araçlara ataması yapılabilir olmalıdır. Bir araca sürücü atandığında ilgili rapor ve takip ekranlarında atanan bu sürücü görüntülenebilmelidir.
  • Sürücü tanıma birimleri kullanıldığında sürücülere smart kart, RF-ID kart veya parmak izi ile aracı kullanabilme yetkisi verilebilmelidir. Bu özellik ile araçların hangi sürücü tarafından hangi zamanlarda kullanıldığı bilgisi raporlandırılabilmelidir.
  • Sınırsız sayıda kullanıcı tanımlanabilmeli ve bu kullanıcılara araç bazında görüntüleme yetkisi verilebilir olmalıdır. Bir kullanıcı sadece yetkisi dahilindeki araçları görüntüleyebilmeli ve raporlarına erişebilmelidir.
  • İstenen kullanıcılara araç yönetim yetkileri verilebilmelidir. Kullanıcı bu yetki ile araçların takip ayarlarını görüntüleyebilme ve değiştirebilme yetkisine sahip olmalıdır.
  • Araçlara ait konum güncelleme süreleri, ihlal süre veya zamanları, mesai saatleri yetkili kullanıcılar tarafından kolaylıkla ve istenildiği anda güncellenebilir olmalıdır.
  • Günlere ayrı ayrı mesai saati tanımlaması yapılabilmelidir. Tanımlanan mesai saatleri dışında araç kullanımları kısıtlanabilir olmalıdır.
  • Araçlara sürücü ataması yapılabilmeli ve sürücü tanıma özellikli cihazlarla araçların hangi sürücü tarafından kullanılabileceği belirleyebilmelidir.
  • Farklı veri tipleri için sms bildirimleri tanımlanabilmelidir. Opsiyoneldir.

  • C.2. Görsel Arayüz ve Harita

  • Tüm araçlar bağlı bulundukları gruplar altında istenen özellikleri ile görüntülenebilmelidir. Liste görünümünde görünmesi istenen özellikler (sürücü bilgisi, hız, adres, son ısı okuması vb.) kolaylıkla seçilebilmeli ve sonraki oturumda hatırlanacak şekilde saklanabilmelidir.

  • İstendiğinde liste görünümü gizlenerek sadece harita görünümü üzerinden takip yapılabilmelidir.

  • Araç listesinde seçilen araç harita üzerinde de seçili hale geçerek, etkin bir görüntüleme sağlanmalıdır.


  • Araçların son durumları, durum barında simge olarak kolaylıkla ayırdedilebilir olmalıdır. Bir aracı takip ederken, aracın uydu, kontak, mesai içi veya dışı kullanım durumu, ihlal durumları açık olarak görüntülenebilmelidir.

  • Harita fare ile sağa sola sürüklenebilir ve farklı yakınlaştırma seviyeleri ilgili kontrollerle kolaylıkla yapılabilir olmalıdır.
  • Yakınlaştırma değeri yükseltilerek aracın sokak bazında konumu harita üzerinde görüntülenebilmelidir.
  • Harita üzerinde cadde sokak vb. bilgiler girilerek adres araması yapılabilmelidir.

  • Aracı temsil eden simge üzerine fare ile gelindiğinde araca ait hız, adres vb. bilgiler görüntülenebilmelidir.

  • Araçlar hareket halindeyken, araç simgeleri gitmekte oldukları yönü göstermelidir.

  • Harita üzerinden seçilerek nokta, güzergâh veya bölge tanımlamaları yapılabilir ve bu tanımlara özel isimler atanabilir olmalıdır.

  • Tanımlanan nokta, güzergâh veya bölgeler araçlara atanarak nokta giriş çıkış takibi, güzergâh veya bölge kontrolü yapılabilmelidir.

  • Aracın uğraması gereken nokta kontrolü, haritalardan bağımsız olarak ta yapılabilmelidir. 10 metre genişliğindeki bir alana, giriş zamanı, noktada bekleme süresi, noktadan çıkma zamanı ve aşım bilgileri verilebilmelidir. Takibi yapılacak olan noktalara ait koordinatlar cihazın flaş belleğine uzaktan yazılabilir olmalıdır.

  • C.3. Araç İzleme

  • Veri gönderme süreleri dışında araçlardan güncel konum bilgisi sorgulanabilmelidir.

  • Araçların konum bilgisi gönderme zaman aralığı ‘’Kullanıcı Yazılımı’’ vasıtasıyla uzaktan değiştirilebilmelidir.

  • İstenildiğinde, 3-5 saniye sıklıkla araç rakibi yapılabilinmelidir.

  • Araçların kullanım durumlarında oluşan ihlal ve durum değişiklikleri mobil uygulama üzerinden bşildirimler ve/veya sesli uyarılar ile kullanıcıya bildirilebilmelidir.

  • Tüm araçlardan gelen güncel hız, konum, plaka ve diğer bilgiler sürekli olarak bir liste üzerinde izlenebilmelidir. Harita bağımsız olarak tüm araçların durum, dijital giriş bilgileri, konum, kontak (açık-kapalı) ve hız bilgileri ile birlikte GPS/GPRS/AKÜ bağlantılarını ekranda görüntüleyebilinmelidir.

  • Araçlar, harita üzerinde belirlenmiş noktaların alanına girdiğinde, gerekirse belirlenmiş telefonlara sms yolu ile bilgi verilmeli, bu noktalara giriş tarih ve zamanları raporlanabilmelidir.

  • Gerektiğinde araca konum güncelleme isteği veya kontrol komutları (blokaj v.b.) arayüz üzerinden kolaylıkla gönderilebilmeli ve komutun işlenme neticesi görülebilmelidir.

  • Yazılım, araçlara aşağıdaki komutları gönderebilmelidir.

  • Veri gönderme zamanlarının güncellenmesi.

  • Ayarlı süreler dışında güncel ısı ölçümü alınması.

  • Blokaj ve araç çalışmasını durdurma

  • Dijital kafes ile bulunulan konuma kitlenme

  • Sms bildirim parametrelerinin yazılması.

  • İhlal değerleri ve tüm takip parametreleri.

  • C.4. Raporlar.

  • Araçlardan alınan veriler, belirtilen tarih ve saat aralığında raporlandırılabilmelidir. Raporlar içerdikleri verilere bağlı olarak gruplandırılabilinmelidir. Grup bazında rapor alındığında araçlar gruplara göre ayrılabilmelidir.

  • Ayrıca her rapor ekranında rapor verilerine bağlı olarak rapor içeriğinin özet bilgilerini içermelidir. İki tarih arasında kontak raporu alındığında özet barında aracın bu tarih aralığında kaç kez hareket ettiği, toplam kaç km yol aldığı, kaç dakika hareket ettiği görüntülenebilmelidir.


  • Raporlar mesai içi ve dışı olarak durum bilgilerini içermelidir. Her konumun, hangi durumdayken gerçekleştiği rapor ekranında ayırt edilebilmesi gerekmektedir. Tüm raporlar Microsoft Excel ve Html formatında kaydedilebilmelidir.Uygun tüm raporlar hareketli olarak izlenebilmelidir. İzleme aralığı ayarlanabilir olmalıdır.Raporlar; kullanıcının ayarladığı saat aralıklarına göre; mesai içinde ve mesai dışında hareketler olarak gruplandırılabilmelidir.

  • Takip yazılımı ile alınması gereken rapor tipleri:

  • 1. Hareket Raporları:

  • Belirlenen tarih ve saat aralığında; seçilen aracın kontak açılış ve kapanışları ile hareketli veya hareketsiz konumda iken gönderdiği konum verileri ile ihlal verileri; adres, hız ve o andaki km bilgisi ile birlikte görüntülenebilmelidir. Bu veriler, isteğe göre belirlenebilen bir zaman aralığında harita üzerinde hareketli olarak izlenebilir olmalıdır. (Hareketli geçmiş görüntüleme)

  • 2. Kontak Raporları:

  • Belirlenen tarih ve saat aralığında aracın kontak açma ve kapatmaları ayrı ayrı hareketler halinde raporlanabilmelidir. Gün içerisinde kaç kez hareket ettiği, ve bu hareketlerinde hangi güzergahları izlediği harita üzerinde izlenebilmelidir.

  • 3. İhlal Raporları:

  • Belirlenen tarih ve saat aralığında; seçilen bir araç veya grup altındaki tüm araçlara ait ihlal raporları görüntülenebilmelidir. Rapor içeriğindeki bir ihlalin hangi konumda gerçekleştiği harita üzerinde de kolaylıkla izlenebilmelidir. İhlal raporları ihlalin oluştuğu konum ile eğer mevcut ise ihlale sebep olan ihlal değerini de içermesi gerekmektedir.

  • İhlal raporunun alınması gereken durumlar;

  • Hız ihlali, rölanti ihlali, hareket süresi ihlali, durma süresi ihlali, mesai dışı kullanım ihlali, mesai başlama ihlali, anlık ve toplam alınan yol ihlali, anlık ve toplam yolculuk süresi ihlali vb.

  • 4. Toplam Raporlar:

  • Belirlenen tarih ve saat aralığında; seçilen bir araç veya grup altındaki tüm araçlara ait günlük toplam hareket süresi, toplam hareket mesafesi durma süresi, rölanti süresi, alınan yol gibi bilgilerin raporlandırılması gerekmektedir.

  • Nokta-Bölge Raporları:

  • Belirlenen tarih ve saat aralığında; seçilen bir araç veya grup altındaki tüm araçlara ait tanımlı noktalara giriş-çıkış bilgileri, noktada bekleme süreleri ile birlikte raporlandırılabilmelidir.Noktalar dışında, araçlara bölge veya güzergâh ataması yapıldığında araçların bölge ve güzergah ihlalleri görüntülenmelidir.

  • 5. Diğer Raporlar

  • Dijital Girişlere ait
  • Analog Girişlere ait
  • GPS
  • Kamera
  • RFID

  • Kullanıcı İşlemleri

  • Sistemde aktif durumda olan kullanıcılar görüntülenebilmeli, kullanıcı işlemlerinin kayıtları tutulabilmeli ve raporlanabilmelidir.

  • D. Araç Takip Cihazı

  • D.1. Teknik Özellikler

  • MODEM GSM 850 MHz / EGSM 900 MHz / DCS 1800 MHz / PCS 1900 MHz Quad –band
  • -40oC ; + 85 oC derece ısı aralıklarında sorunsuz çalışmalı
  • 6V - 48V arasında sorunsuz çalışmalı
  • 12V DC için 1,5 W ortalama
  • 3 dijital çıkış
  • 6 dijital giriş
  • I/O kart ile yukardakilere ek olarak 18 dijital input, 18 dijital output, 10 adc

  • D.2. Fonksiyonel Özellikler

  • Yazılım güncelleme ihtiyaçları için uzaktan firmware yüklenebilmelidir.
  • TCP ve UDP protokollerini kullanarak veri aktarımı yapabilmelidir.
  • Hızlı Takip özelliği ile 3-5 sn aralıklarla konum gönderimi yapabilmelidir.
  • Aracın kullanılmadığı hallerde, yerinden oynatılması durumunda hemen bilgi alınması mümkün olmalıdır..
  • Yurt içinde olduğu gibi yurt dışında da düşük bayt kullanımı ile çok düşük giderlerle veri aktarımı yapılmalıdır.
  • Hız limiti belirlenip uygulanabilmelidir.
  • İç ortam sıcaklığının, taşıyıcı araçların kapaklarının açılması veya bozulması ihtimaline karşı, ihlal oluşumları kapaklar açıldığında istenen süre ertelenebilmelidir.
  • Rölanti süresini ölçebilmeli ve aşım durumunda alarm bilgisi gönderilebilmelidir.
  • Akü kutup başlarının sökülmesine karşı uyarı sistemine sahip olmalıdır.
  • Kutup başları söküldüğünde kesintisiz veri iletimine devam edebilmek için dahili batarya sistemine sahip olmalıdır.
  • GPRS erişimi bulunmadığında dâhili hafızasında 50.000 adede kadar veri kaydı yapabilecektir.
  • Kullanıcının tanımladığı noktalara giriş ve çıkışları, sürekli konum gönderme ihtiyacını öncelemek için donanımsal(haritadan bağımsız) olarak takip edebilecektir.
  • Uzun süreli kullanım dışı kalma hallerinde, stand-by konumuna alma (düşük güçte bekleme) imkânını sunmalıdır.

  • D.3. GPS Özellikleri

  • gps alıcısı hassasiyeti: -160 dBm -147 dBm coldstart
  • gps hassasiyeti max 3mt hata payı ile konum doğruluğu
  • coldstart < 29 s
  • hotstart < 1s

  • AssistNow Online ve AssistNow
  • Offline A-GPS servislerini destekler ve OMA SUPL uyumludur.
  • 50 kanal NMEA uyumu,

    • araç takip,araç takip sistemleri,takip sistemleri,takip cihazları,araç takip cihazları,araç takip cihazı